Görüyor musun dostum," sevmediğimiz zaman uykuda gibiyiz. Külden yaratılmış çocuklarız... ama sevdiğimiz zaman, Tanrı'nın yarattığı ilk günkü kadar temiziz..."
"Bu dünyada ödül beklemenin imkansız olduğunu, bu dünyada onurun da adaletin de olmadığını hiç unutmayacağım. Bu dünyada düzenbaz ve zalim olmak gerek.'
Kim haklı, kim suçlu? Hiç kimse. Yaşıyorsan, yaşamana bak: Yarın öleceksin, benim bir saat önce ölmüş olabileceğim gibi. Ve insan yaşamı sonsuzlukla karşılaştırıldığında sadece bir an olduğuna göre onu da zehir etmeye değer mi?