esra

Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten bir ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 137·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
..zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş, kör topal idare eden insanlarız.
İnsana yalnız keder, acı batar da saadetimizi fark edemeyiz. Halbuki hakkıyla bakınca dünya nimetlerinden hepimizin nasibi olduğunu görürüz.
Sayfa 103·Kitabı okudu

esra

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
34 günde okudu
·
2020 25. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,8bin okunma
Kaybolmanın tek iyi yanı, yeniden başlayabilmeyi mümkün kılmasıdır. Şu sıra kendime sık sık tekrar ettiğim hakikatler bunlar. Allah'ın merhameti, umutsuzluk ve kederin tam ortasındayken tecelli ettiğinde insanın yalnızlık endişesi hafifliyor. Sesinin duyulduğunu bilmek kadar kıymetli ne olabilir?