📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sana, sana diye başlayan şiirlerden birinden ağlıyorum... acizim işte kabul ediyorum, hıçkıra hıçkıra ağlarken esrar gibi çekiyorum burnumu. yanağımı siler misin? Biraz kan kalmış, seni öpmek, bir sigaradan nefes çekmek gibi bu son gecede, tuzlu bir sigarayı bas maksa gözlere, sen olmayan bir cümle kurmak gibi, biliyorum bu aşkta biraz ayrılık kalmış. bize kalan tek renk kırmızıyken, mavi bir oğlumuz olsun isterdin, neyse bırak annenin okuttuğu dualar avuçlarında dursun ve sus, lütfen, içimde biraz umut kalmış. bir rüya için ağıt yaktım, bak uçuşuyor hala külleri... yeter, okşadığın tetiğe bas artık bende biraz can kalmış... sana, sana diye başlayan şiirlerden birinden kayboldum.
Sayfa 158 - *Metin halini getirilen şiir Erdem Kaynar'a aittir.·Kitabı okudu