esma

esma
@essmiko
Ne kadar sık ve uzun düşündüysem şu iki şey hep yeni ve artan bir hayranlık ve huşuyla doldurdu ruhumu; üstümdeki yıldızlı gökyüzü ve içimdeki ahlak yasası. Ve devam ediyor yukarıda ve içimdeki bir Tanrı olduğunun kanıtı bunlar.
Sayfa 383
Reklam
onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek… ve bir gün büsbütün ölecek

esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
2021 1. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,7bin okunma