Sizin bu evde içinize çektiğiniz hava gibi bir havayı solumak istiyorum - kitaplarla, resimlerle dolu.
İçindeki insanların alçak sesle konuştuğu, insanların temiz olduğu, düşüncelerin temiz olduğu bir havayı.
Benim hep soluduğum havaya pisbogazlik karışıktı, ev kirası derdi karışıktı, kavga, döğüş, sarhoşluk karışıktı,onlarin da bütün konuştuğu bunlardı işte.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖