"Scott: Bunu gördüm ve seni düşündüm.
*Gurur ve Önyargı dizisinden en sevdiğiniz karakter hangisi?* testi.
Yemin ederim bayılıp sandalyeden düşecektim. Durduk yere bunun karşısına çıkmasına imkan yoktu. Sohbeti nasıl başlatırım diye düşünmüş olmalı ve sohbet açmak için bunun iyi bir fikir olduğuna karar vermiş olmalıydı.
Cevap yazarken gülümsedim."
aww ^^
İnsanlar; evin, kalbinin olduğu yerdir diyorlardı ama ben buna kesinlikle katılmıyordum. Rahatsız olmadığım her yer evdi. Benim için gerçek huzur buydu.
O kadın olmaktan bıktım. Şu andan itibaren, kendimden şüphe duymanın yoluma çıkmasına izin vermeyecektim. Artık Zahra 2.0'ım. Geçmişi çok fazla düşünmeyen kadın, çünkü ben yüzümü geleceğe dönmüştüm.