Sonuçta karma varsa intikam yoktur,değil mi? Sadece davranış, sonuç ve tekamül vardır. Bu da demektir ki... Bok yediren bok yer, sonra da, ben ne bok yedim, der! Bu kadar basit.
"Hayat demek ölümü beklemek demektir. Az çok, hepimiz yıldızları, ağaçları, işte falanları, filanları göreceğiz, birçok şeyin tadına bakacağız, sonra da 'Gidiyorum elveda' şarkısını söyleyeceğiz. Öyleyse gidenin de, kalanın da gönlü hoş olsun."
Sadri Alışık