Ertuğ

Tüm güzellikler senin olsun ama hani bir de, o kimselere diyemediğin dileğin var ya, işte o da gerçekleşsin.. Mutlu yıllar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
güne dair..
Sırf takvimdeki tarih değişti diye dünyanın daha iyi bir yer olacağına pek ihtimal vermiyordum.
Sayfa 350·Kitabı okudu
Sonuçta karma varsa intikam yoktur,değil mi? Sadece davranış, sonuç ve tekamül vardır. Bu da demektir ki... Bok yediren bok yer, sonra da, ben ne bok yedim, der! Bu kadar basit.
Sayfa 310·Kitabı okudu
"Hayat demek ölümü beklemek demektir. Az çok, hepimiz yıldızları, ağaçları, işte falanları, filanları göreceğiz, birçok şeyin tadına bakacağız, sonra da 'Gidiyorum elveda' şarkısını söyleyeceğiz. Öyleyse gidenin de, kalanın da gönlü hoş olsun." Sadri Alışık
Uçabildiğini kimseye söyleme. Öyle bir inanmazlar ki, düşersin. Güray Süngü