w

kırmızı, sana sadece kırmızı demeliyim. ben başaramıyorum kırmızı. hatırlamak dışında bir mucizem yok. bir şeye inandım.
yeşil0
w isimli okura yanıt verildi
w
ve umut dolu bir değişim. daha önce hiç düşünmediğim bir şey yapacağım ve şaşırtıcı bir şekilde bunda iyi olduğumu fark ettim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
kırmızı, sana sadece kırmızı demeliyim. ben başaramıyorum kırmızı. hatırlamak dışında bir mucizem yok. bir şeye inandım.
yeşil0
w
ilk defa hayatımın yönünü bu kadar değiştiriyorum sanırım
"Gidecek" diye düşündün, adın gibi emindin buna. Kalmak için gelmemişti. Kalmak için yaratılmamıştı. Bazı insanlara 'kal’ demekle "öl" demek aynı şeydi sanki.
Alıntı
w isimli okura yanıt verildi
w
bunu görmeyeceğini biliyorum, artık bir bağlantın kalmamıştır. hayatımda bir olup bir olmayan şeylerden nefret ederim ve hak ettiğimden azını aldığım bir yerde durmam. hâlâ seni hatırladığımda tebessüm ediyorum, bunun böyle kalacağına eminim. çok mutlu olmanı ve istediğin her şeyi başarmanı fazlasıyla içten istiyorum. beni artık kötü hatırladığını varsayıyorum, belki hakkındır ama beni anlamadığın için. çok kırıldım ama bunu sana aktaramadım ya da farkında olmana rağmen hissetmemeyi tercih ettin. eğer bana kızgın veya kırgınsan umarım bir gün geçer ve beni anlarsın, sende kötü kalmayı hiç istemem. yanında olmaya çalıştığımı hissetmeni çok isterdim. hissettirdiğin her bir duygu için teşekkür ederim, kendine çok çok iyi bakarsın umarım. gerçekten iyi anlaşır mıydık bilmiyorum ama çok güleceğimiz kesindi. bir kez olsun yanında olmayı çok isterdim. çok güzel bir o kadar da kötü anılarımız var, güzel olanlar her şeye bin basar. seninle büyümenin mutluluğunu hep içimde yaşatacağım. arada galeride en sevdiğim fotoğrafına denk geldikçe kırıldığım anlar silinir diye düşünüyorum emin olduğum tek şey, hayatımdan bu sefer tamamen çıktığın
"Gidecek" diye düşündün, adın gibi emindin buna. Kalmak için gelmemişti. Kalmak için yaratılmamıştı. Bazı insanlara 'kal’ demekle "öl" demek aynı şeydi sanki.
Alıntı
w
istemediğin hâlde gitmek ve ne olursa olsun geri dönmemek. çünkü dönersen parça parça olacağını biliyorsun. tercih gibi görünse de zorunluluk.