İnsanın ömrü boyunca en çok düşündüğü şey nedir?Aşk,para, yalnızlık... Peki ya ölüm olmasın. Ebeveynlerin ölümü, dostlarının ölümü, sevdiğinin ölümü... YAŞAYANIN ÖLÜMDEN BAŞKA NE DÜŞÜNDÜĞÜ OLABİLİR Kİ? Bir göz açmayla başlayan masalda gözünü bir daha açamayacak olanların üzüntüsü. Bir anne oğluna ne demişti, "Zamanım geldi. Üzülme. Ölüm de hayatın bir parçası."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!