eva

Bir insan sürekli olarak kitap okuyorsa çevresinde kitap okumayan insanları da uyarmalı ve onları kitap okumaya teşvik etmelidir. Bırakın, okuduğunuz kitaplarla kibirli bir insan gibi davrandığınızı söylesinler. Ki okumayan insanların hisleridir onlar. Okuyan birinin size böyle tabirleri asla kullanmayacağını bilirsiniz. O yüzden uyarmaktan bıkmayın, elinizden geleni yapın dünyanızın değiştiği gibi başka dünyaları da değiştirin..🌹
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
insan insana dert olmuş sadece
kitaplar farkettirmeden dünyam olmuş daha yeni farkettim
bir şeylerden kaçmak, bir şeyler düşünmemek için kitap okumak ilaç tedavisi gibi.
bakıyorumda yalnızlık büyük bir nimetmiş