eva

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şeyi bilmemek neden ayıp oluyor ben bunu anlamıyorum
eva
Aynen öyle 👍
Sizce mutluluk nedir ?
Aristo : Bilgidir Nietzsche : İdeal tembelliktir İbn Rüşd : Yolda olmaktır George Orwell : Özgürlüktür Marquez : Eksik parçanı bulmaktır Farabi : İnanmaktır Victor Hugo : Ailedir J.Barrie :Sevdiğin işi yapmaktır.
Anket
eva
ne istediğini bilmektir😊
her bir kitabı bitirdiğimde ne kadar cahilmisim diyip kendimden utanıyorum 😏
eva
"ölü okuyor" desinler güzel fikir:)