Bir insan sürekli olarak kitap okuyorsa çevresinde kitap okumayan insanları da uyarmalı ve onları kitap okumaya teşvik etmelidir. Bırakın, okuduğunuz kitaplarla kibirli bir insan gibi davrandığınızı söylesinler. Ki okumayan insanların hisleridir onlar. Okuyan birinin size böyle tabirleri asla kullanmayacağını bilirsiniz. O yüzden uyarmaktan bıkmayın, elinizden geleni yapın dünyanızın değiştiği gibi başka dünyaları da değiştirin..🌹