h.

h.
@evdenuzak
serin bir rüyanın hatırınadır, çektiğim dünya ağrısı.
Belki de söz konusu acı olduğunda yanlış veya doğru, siyah veya beyaz yoktu, binlerce tonda gri ile kendimizi sorumlu tuttuğumuz şeyler vardı.
Sayfa 109·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanırım hepimiz acılarımızla farklı şekilde başa çıkıyorduk. Acı ve iyileşme onları hisseden insanlar kadar bireysel şeylerdi.
Sayfa 40·Kitabı okuyor
Aklın, kayıplarınla birer birer baş etmene izin verir miydi? Birden bütün acı yüreğine hücum ederse üzüntüden deliye dönmez miydin?
Sayfa 40·Kitabı okuyor
…insan ancak bir yere kadar dayanır.
Sayfa 20·Kitabı okuyor
Eğer sen yoksan, hiçbirinin mânâsı yok.
Sayfa 15·Kitabı okuyor