oykuu

oykuu
@evermorewithbooks
kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi icsem?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Elveda diyecek kadar cesursan" diyor Paulo Coelho "Hayat seni yeni bir merhaba ile ödüllendirir."
Edebiyat
oykuu
Bugünlerde ihtiyacım olan bir sözdü teşekkürler :)