oykuu

oykuu
@evermorewithbooks
kendimi mi öldürsem yoksa bir fincan kahve mi icsem?
" Ah ne kadar iğrençti şu gerçeklik denen şey! Düşlere neden hiç uymuyordu sanki?"
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İçini dökecek kimsesi yoktu ancak karşısında ona cevap verecek gibi görünen kaskatı durmayan, bizzat yüzüne bakan hareketli bir şey duruyordu... ne sorabilirdi ki bir aynaya?
Edebiyat
" Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar"
Edebiyat
"Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır olsa da, hafif de ; hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir!"
Edebiyat
"Bütün insanlar , sonu belirsiz bir infaza mahkumdur."
Edebiyat