“Hayat,tabii ki bir oyundur,evladım.Hayat,kurallarına göre oynanması gereken bir oyundur.”
“Evet,efendim.Öyledir,biliyorum.”
Oyunmuş,kıçımın kenarı.Oyun,öyle mi?Tüm asların bulunduğu takımdaysan,oyun o zaman,tamam;kabul ederim.Ya öteki takımdaysan,as oyuncu filan yoksa,oyunla ilgisi kalır mı bunun?Hiç yani.Yok oyun moyun.