“Hayat,tabii ki bir oyundur,evladım.Hayat,kurallarına göre oynanması gereken bir oyundur.”
“Evet,efendim.Öyledir,biliyorum.”
Oyunmuş,kıçımın kenarı.Oyun,öyle mi?Tüm asların bulunduğu takımdaysan,oyun o zaman,tamam;kabul ederim.Ya öteki takımdaysan,as oyuncu filan yoksa,oyunla ilgisi kalır mı bunun?Hiç yani.Yok oyun moyun.
“Ne var ki insan hayatında olduğu gibi tarihin akışı içinde de,pişmanlık yitip giden tek bir anı bile geri getiremez ve tek bir saatin içinde yitirilenler bin yıl geçse yeniden elde edilmez.”