Bu kitaba dair çok fazla olumlu tavsiye okudum, büyük bir hevesle ve merakla okudum.
Evet güzel bir kişisel gelişim kitabı, ama zaten bildiğimiz unsurlara eklenen pek az unsur vardı ve okuyucuların neden bu kadar abarttığının sebebini hâlâ bulamadım.
Belki de kitabın benimle olan frekansı yüzde yüz tutmamıştır, bilemiyorum.
Ama konu ne olursa olsun, abartmayı seven bir toplum olduğumuzu biliyorum.