Evin

Evin
@evinndemir
⧗ 𓇼 ♡⋆.˚ 𓆉 𓆝 𓆡 ☼⧗
"Ruhgöçüne inanıyor musun?" diye sordu Küçük Ejderha. Büyük Panda esnedi. "Her günün her dakikasını geride bırakıp sonra yeniden başlayabileceğimize inanıyorum."
Reklam
Kış
"Çok yorgunum," dedi Küçük Ejderha. Büyük Panda duraksadıktan sonra şöyle dedi: "Kış, doğanın kendi köşesine çekildiği, dinlendiği ve yeni bir başlangıç için enerji topladığı zamandır. Biz de aynısını yapmakta özgürüz."
Sadece yataktan kalkmanın bile bir zafer sayılabileceği günler vardır.
Yalnızca var ol
"Ağaçlardaki rüzgarın sesini duyabiliyor musun?" diye sordu Küçük Ejderha. "Bu, doğanın bize bir an için dur, nefes al ve yalnızca var ol deme şekli."
"Ve en zoru da kendimize karşı nazik olmak ama bunu denemeliyiz."