Evin

Evin
@evinndemir
⧗ 𓇼 ♡⋆.˚ 𓆉 𓆝 𓆡 ☼⧗
"Ve en zoru da kendimize karşı nazik olmak ama bunu denemeliyiz."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Her şey sonsuza dek var olamaz, küçüğüm. Onları değerli kılan da budur."
Kendini kaybetmekten iyidir
"Ya benden veya yaptıklarımdan hoşlanmayacak biriyle tanışırsam?" diye sordu Küçük Ejderha. "Kendi yoluna gitmelisin." dedi Büyük Panda. "Onlardan uzaklaşmak kendini kaybetmekten iyidir."
Yine kaybolduk
"İşte yine kaybolduk." dedi Büyük Panda. "Öğrendim ki, kaybolduğumda en başa dönüp yola neden çıktığımı hatırlamaya çalışmak işimi kolaylaştırıyor," dedi Küçük Ejderha.
"Bazen kafamın içinin de bu fırtına gibi olduğunu hissediyorum." dedi Küçük Ejderha. "Eğer gerçekten dinlersen taşın üzerinden sıçrayan yağmur damlalarının sesini duyabilirsin," dedi Büyük Panda. "Fırtınada bile bir parça huzur bulabilmek mümkündür."