@'anekdot@

Reklam
7/10
·134 syf.··
Beğendi
·
2017 20. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2017 18:55
Kitap ; belkide hala yapmamız gereken ve çoğumuzun yapmadığı en birinci şeyden bahsediyor kendimizi tanımak ve ne istediğimizin farkında olmak. Kendi içimize dönmemizi,ne istediğimizi bulmamızı,amaçlarımızı hedeflerimizi,planlayarak ve farkında olarak gerçekleştirmemiz için içimizde bir duygu oluşturuyor.Çok sıkıcı olmadan güzel bir dille yazılmış akıcı,öğretici olmuş,kendimle ilgili düşünmem için beni yeniden harekete geçirdiğini söyleyebilirim,tavsiye edeceğim bir yapıt...
İlişkiler
Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç Ya da Yoldan ÇekilMümin Sekman · Alfa Yayınları · 20251,637 okunma

@'anekdot@

, bir kitap okudu
7/10
·134 syf.··
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2017 20. kitabı
Mümin Sekman
7.7/10 · 1.637 okunma
1/10
·168 syf.··
2017 19. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 24 Ekim 2017 22:54
basit bir dille yazılmış,her sayfası hayatın kötümser tarafını ele almış isyan,yakınma içerikli,ciddiye alınsa insanı hayattan koparacak derecede tuhaf bir kitap olmuş,başladığım için bitirdim, önerim : karamsarlığa düşmek istemeyenler okumasın
Edebiyat
Güzel KaybettikCaner Yaman · Hayy Kitap · 20173,128 okunma