"Hayır" dedim . " Yani, hala deliyim,eğer onu soruyorsan. Delilik yakasında bir değişiklik olmadı."
" 'Deli' kelimesini sık kullandığını görüyorum. Söylerken de kızgın gibisin, sanki kendine hakaret etmek istiyormuşsun gibi."
"Eh bu günlerde herkes deli, Dr.Singh. Yeniyetmelerin akıl sağlığının yerinde olması yirminci yüzyılda kaldı."
"Bence kendine karşı fazla acımasızsın."
Bir saniye sonra karşılık verdim: "İnsan nasıl kendine karşı 'bir şey' olabilir ki ? Yani kendine karşı bir şey olabiliyorsan o zaman benliğin tekil olmaz."