Bizi görmek istemedikleri gibi degilsek canları sıkılır.
Çünkü herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiligine inanır. Ne var ki ,hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş arttırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi.