bir bireyin ölümüyle temelinden sarsılan toplumun ölümün intikamını ölümle alır ama bir insanın , toplumun hiç umurunda olmaksızın , ona az önce söz ettiğimiz intikamın yeterli aracını sağlamaksızın yüreğini parçalayan milyonlarca keder yok mudur?
Bana gelince, size tek bir şey söyleyebilirim: Ne kadar çok ölüme tanık olunursa, ölmek o kadar kolaylaşır, bana göre ölüm bir işkence olabilir ama günahların bedelnin ödenmesi değildir.