Dünya hem güzel hem tehlikeli, hem neşeli hem kederli, hem nankör hem cömert,ve öyle çok, öyle çok şeyle dolu ki.Dünya hem yeni hem eski.Hem büyük hem küçük.Dünya hem yırtıcı hem şefkatli ve biz, her birimiz, onun içindeyiz.
Farkların varlıklarını sürdürmeleri bizlerin yaşamaya, konuşmaya, giyinmeye, üzerimize düşen komediyi oynamaya devam etmemize bağlıydı; sonra bitiyordu.Ölüm insanları sadeleştiriyor, sonsuzluğun arzularına gayet uyumlu olarak herkesi eşit kılıyordu.