Yaşamak, insanın ömrü boyunca kaçmaya çalıştıklarına tek tek yakalanma tecrübesidir.
Yaşlanmak, artık kaçma teşebbüsünde bulunamayacak kadar yorulmak demektir.
Her insan kendine biraz dışardan bakabilir kuşkusuz, hatta bunu yapabilmek iyi bir şey sayılır ama ben tamamen dışarıda kalmıştım ve tekrar dönebilmenin yolunu bir türlü bulamıyordum.