“Bana gelince,ben artık Tanrı’ya inanmıyorum ve tören istemiyorum,ben sadece sana inanıyorum,sadece seni seviyorum ve sadece sende biraz daha yaşamaya devam etmek istiyorum…”
“Fakat inan bana,seni kimse o kız kadar, yani benim kadar,olduğum ve senin için hep öyle kalan ben kadar,köle gibi ve bir köpeğin bağlılığıyla kendini adayarak sevmedi,çünkü yeryüzünde hiçbir şey kuytuluklardaki bir çocuğun fark edilmeyen sevgisiyle karşılaştırılamaz.”