Ece

Ece
@existenceblack
Dünya mükemmel olmadığı için sanat vardır.
“Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz. Bu yüzden bu kadar vahşiyiz… Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz. Bu yüzden bu kadar âşığız…”
Sayfa 447·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ne ölüm,ne de hayat! Hiçbiri kovalamıyor beni rüyalarımda.Hiçbirinin eli bana değmiyor.Çünkü ellerim ceplerinde hiç olmadıkları kadar.Varlığıma nedensizlikten delirdim ben.Hiçbir nedeni kendime yakıştıramadığımdan.Hepsini giydim.Hiçbiri olmadı.Hepsi dar geldi.İnansaydım herhangi birine,uğruna gerekirse dünyayı kan gölüne çevirirdim.Okyanuslar kırmızı olurdu.Pıhtılaşmış kanlardan siyah sağlar yükselirdi.Ama inanmadım.Bir türlü inanamadım…Bütün hayat bir illüzyon.Benim gibi,Kayra gibi…
Sayfa 138·Kitabı okudu
“Beni yüzüstü gömün.Çünkü yeterince gördüm!”