Ne ölüm,ne de hayat! Hiçbiri kovalamıyor beni rüyalarımda.Hiçbirinin eli bana değmiyor.Çünkü ellerim ceplerinde hiç olmadıkları kadar.Varlığıma nedensizlikten delirdim ben.Hiçbir nedeni kendime yakıştıramadığımdan.Hepsini giydim.Hiçbiri olmadı.Hepsi dar geldi.İnansaydım herhangi birine,uğruna gerekirse dünyayı kan gölüne çevirirdim.Okyanuslar kırmızı olurdu.Pıhtılaşmış kanlardan siyah sağlar yükselirdi.Ama inanmadım.Bir türlü inanamadım…Bütün hayat bir illüzyon.Benim gibi,Kayra gibi…