ışıl

ışıl
@eyeliner
Güvensiz kalplerimizi, karaktersiz insanlara borçluyuz.
@eyeliner·
·
sabitlendi
Fahişe Nedir?
Şu merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi? +Hayır. - Peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren. + Hayır. - Peki ya şu kadın baksana nasıl da şehvetle bakıyor. + Hayır o da değil. - Burada hiç fahişe yok mu baksana şu kadınlara nasıl da giyinmişler. + Fahişe nedir Bay Burton? - Tenini parayla satan aşağılıklardır Bay Vencanze. + Hayır Bay Burton fahişelik bu değildir.. - Hah neymiş peki fahişelik? + Fahişelik insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. Sokağın sonunda bir berber var bay Burton, lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz. Charles Bukowski
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ışıl

, bir kitabı okumaya başladı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,6bin okunma
''Umutsuz geleceğinin düşüncesiyle çıldıran bir ben miydim?''

ışıl

, şu anda okuyor
200 syf.
Rhonda Byrne
7.6/10 · 12,6bin okunma