Eylülll

Eylülll
@eylul_d
Cama çarpan yağmur damlaları Gözler ise nemli Gece karanlığında çakan şimşek Ve dilimde bir dua Herşeyin hayırlısı
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün çok güzel bir söze denk geldim şöyle : Kitap okumak bir hobi ya da boş vakit geçirme aracı değildir , bir ihtiyaçtır . Su içmemeyi seçebilirsin ama sağlık sorunlarına razı olmak zorunda kalarak . Kitap okumamayı seçebilirsin ya da sevmediğini dile getirebilirsin . Ama zihnen dolgunlaşmamayı , kalben olgunlaşmamayı ve düşüncede özgürleşmemeyi kabul ederek
İman , insanı insan eder . Belki insanı sultan eder . Öyle ise insanın vazifeyi asliyesi iman ve duadır . Küfür insanı gayet aciz bir canavar hayvan eder
Faniyim , fani olanı istemem . Acizim , aciz olanı istemem . Ruhumu Rahman a teslim eyledim gayrı istemem ! İsterim fakat yarı baki isterim . Zerreyim fakat bir Şems’i sermed isterim . Hiç ender hiçim fakat bu mevcudatı umumen isterim
Sayfa 78·Kitabı okudu

Eylülll

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2021 37. kitabı
Süleyman Kurt
8.5/10 · 435 okunma