Bugün çok güzel bir söze denk geldim şöyle :
Kitap okumak bir hobi ya da boş vakit geçirme aracı değildir , bir ihtiyaçtır . Su içmemeyi seçebilirsin ama sağlık sorunlarına razı olmak zorunda kalarak . Kitap okumamayı seçebilirsin ya da sevmediğini dile getirebilirsin . Ama zihnen dolgunlaşmamayı , kalben olgunlaşmamayı ve düşüncede özgürleşmemeyi kabul ederek
İman , insanı insan eder . Belki insanı sultan eder . Öyle ise insanın vazifeyi asliyesi iman ve duadır . Küfür insanı gayet aciz bir canavar hayvan eder
Faniyim , fani olanı istemem . Acizim , aciz olanı istemem . Ruhumu Rahman a teslim eyledim gayrı istemem ! İsterim fakat yarı baki isterim . Zerreyim fakat bir Şems’i sermed isterim . Hiç ender hiçim fakat bu mevcudatı umumen isterim