Başkasının acısını , aşkını anlamak ne kadar mümkündür ? Bizden daha derin acılar , yokluklar , eziklikler içinde yaşayanlar ne kadar anlayabiliriz ? Anlamak eğer kendimizi bizden farklı olanın yerine koyabilmekse dünyanın zenginleri , hakimleri , kenarlardaki milyarlarca garibanın hiç anlayabildiler mi ?