'Herkes tüketmeye devam edip hiçbir şey üretmezse bir gün tüketilecek şey kalmayacak. O gün geldiğinde dedelerimizin binlerce yıllık tecrübeleri çok önemli hale gelecek. Şehirde yaşayanlar bu tecrübeleri hiçbir zaman bilmeyecek, yaşamayacak, tatmayacaklar. Onlar sadece bir malı veya yiyeceği süper markete gidip satın almayı bilecekler, hayvanlara, bitkilere zulmetmeyi doğal karşılayacaklar...
Bir gün gelip de kesilecek ağaç, öldürülecek hayvan kalmayınca birbirlerini öldürmeye başlayacaklar.'