Ah biçare kadınlar,neler çekermiş!Biz erkekler onları kukla değerinde kullanıyoruz.Yolda serbest ve rahat yürümelerine mani oluyoruz.Bu ne rezalet!Ne küstahlık!
Geçmiş şeyleri hatırlarına getirdikçe hüzünlenirler.Çünkü ömürlerinde geçirdikleri sevinçli günleri andıklarında o günlerin bir daha geri gelmeyeceğine üzülürler.Çektikleri acıları hatırladıklarındaysa gönül yaraları tazelenir.