Eylül

Eylül
@eylulpm
Hogwarts mektubunu bekleyen, muggle dünyasına sıkışmış bir Slytherin cadısı...
Öğrenci
İstanbul
İstanbul, 4 Eylül
11 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yeşilin Kızı Anne Kitap Yorumu
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
Dizisinden önce kitabını okusaymışım keşke diyorum. Çünkü her bir cümlede kafamda diziden sahneler döndü durdu. Dizisini 2 kez bitirmiş biri olarak çok beğendim kitabı da. Ama sondaki olay beni çok üzdü keşke sonu dizideki gibi olsaydı. 2. Kitap için sabırsızlanıyorum. Kitapta Gilbert'ı çok az gördük ama 2. kitapta bol bol göreceğimize eminim Ren Yayınlarının kapak tasarımına ayrıca bayıldım zaten... 2.si için de beklentim çok yüksek. Anne benim kalbimde çok özel bir yer edindi, uzun süredir böyle kalbe dokunan, içini sıcacık eden ne bir dizi izlemiştim ne de bir kitap okumuştum...❤ Anne'in kelimeleri sevmesi, hayal gücü, çok konuşması her şeyini öyle çok sevdim ki. Onun haricinde Matthew ve Gilbert'a da aşık oldum Dizideki Cole karakterini de çok seviyordum ama kitapta o yoktu. Keşke olsaydı o da mükemmel bir karakterdi. Kitap tam anlamıyla herkesin okuması gereken kitaplardan, kitabı bitirir bitirmez de diziyi izlemelisiniz. Öyle güzel mesajlar veriyor ki; feminizm, lgbt, ırkçılık ve bir çoğu. 4. Sezon da en kısa zamanda gelir umarım dizinin Anne'i herkes tanımalı puanım sonuna kadar 10/10
Edebiyat
Yeşilin Kızı Anne 1L. M. Montgomery · Ren Kitap · 202017,9bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Eylül

, bir kitap okudu
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
L. M. Montgomery
8.5/10 · 17,9bin okunma

Eylül

, bir kitap okudu
7/10
·336 syf.·
Beğendi
·
23 saatte okudu
·
2020 14. kitabı
N. G. Kabal
7.3/10 · 5,8bin okunma