Fatma aliye kaleminin üstü gelmeyeceğini bu kitap ile kesinleştirdim bu arada(spoiler) evlenene kadar çok sıkıcı bence ama ondan sonrası nasıl aktı anlamdım açıkçası.Fatma aliyenin en büyük sıkıntısı bence az kitap yazması ve kitapların kısa olması çünkü insan nasıl bitirdiğini anlayamıyor..
UdiFatma Aliye Hanım · İş Bankası Kültür Yayınları · 20222,200 okunma
Kitabı bitireli 2 aydan fazla oldu ama bir türlü buraya giremedim. Kitap bence mükemmel,livaneli kalemi kendini belli ediyor. Yalnızca islamı biraz aşağılayıcı yönü var,ona takılmadığınız sürece güzel akıyor dönemi çok güzel anlatıyor.
vallahi sıktı ya yani aşırı betimleme aşırı fransızca beni bitsinde kurtulayım demeye sevk etti. Bu kadar sıkılmamın nedeni okuduğum dönemde olabilir ama ben çok sıkıldım.
Araba SevdasıRecaizade Mahmut Ekrem · İskele Yayıncılık · 201731bin okunma