Agatha’dan okuduğum ilk kitaptı ve mutlaka daha okuyacağım.Kitap hakkındaki düşüncem ise,okuduğunuz sırada katili tahmin ettim hissine kapılabilirisiniz fakat sonlara doğru cinayetleri işleyen kişi beklenmeyen değil de gözden kaçırılan biri çıkıyor beni etkileyen kısmı o ve Dedektif Poirot’un çözümlemesi oldu.Tavsiye ederim Cinayet AlfabesiAgatha Christie