"Dinle, ben senin yanındayım. Ben senin önündeyim ve ben senin arkandayım. İstediğin her an, her şekilde. Ben seninleyim ve böyle olduğu sürece bize bir şey olmaz."
Belki de kendi ölümünü arzuladığı için ölüm onu bu denli mutlu ediyordu. Kendini öldüremediği için başkalarını öldürüyor ve onların ölü bedenlerinde kendi ölü gözlerini hayal ediyordu. Tam bir akıl hastası gibi..