Elmalara yazılmış bir kitap. Pek sevimli aslına bakılırsa. Zaten kısacık bir solukta okunur. En başta mitolojik birkaç açıklamadan sonra elmaların tarihinden, tadına kadar bazı bilgiler var. Ardından da birkaç ağıt. Bir meyve adına yazılmış bir kitap olması ilginç gerçekten :) okuması oldukça zevkliydi.
Tanrıların cennetinde bulunduğumuzu bilmeden yaşadığımız gibi, hissiz damağımız da aslında birer nektar ve ambrosia olan dünyevi meyvelerimizin nefis tatlarının farkına varamıyor.