Bu kitabı sosyal medyada çok sık görüyordum ve okuyan herkes çok beğendiğini söylüyordu. Ben de merak edip okumak istedim. Kitaba okumaya başlamadan önce beklentim fazla değildi açıkçası, daha doğrusu çok satan gençlik romanlarının aynısı olacağını düşünmüştüm. Fakat yazarın kalemi ve karakterlerin duygularını anlatma şekli o kadar etkileyici ki, kesinlikle bir gençlik romanından fazlası bu roman.
Connell ve Marianne'nin ilişkileri aslında çok basit ama bir o kadar da güçlü ve bize her şeyin bir anda gerçekleşmeyeceğini, ilişkilerin aslında ne kadar karmaşık olabileceğini gösteriyor. Her ne kadar konu olarak basit olsa da çok doğal ve gerçekçi bir anlatımı var kitabın. Her duyguya yer veriyor ve okuyucuya bu duyguları hissettiriyor. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.