Kitap Harika bir korku kitabı olarak başlıyor. İlk bi 50-100 arası gerçekten kalp gümbürdemiyor fakat sonra işler değişiyor. Kötü de olmuyor bence ilginç bir hal alıyor umarım yabancı yayınları ikinci kitabı biran önce çıkarır şayet ben dehşet merak ediyorum :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi ergen kitabı falan diyenler olabilir , neden 10 puan diyen olabilir. Vurmayın kardeşlerim bir dinleyin hele :) küçüklüğümde kitaplara aşıktım tabiiii karakterlere ayrı aşıktım. 10.yıl özel baskıyı alınca biraz korktum ya şimdi saçma gelirse diye ama saçma derece saçma gelmedi :) sanırım fanatik bir kişilik olduğum için yeni versiyonuna pek bayılamadım malesef yinede 10 puan çünkü benim puanım ahzhajzjs:)
Ben bu kitabı 2017 de okudum ve benim için 2017 enleri arasında yazarla tanışmamı sağladığı için dahada çok sevdim biran önce yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım. Kitabın ikincisi çıkacak mı bilmiyorum ama çıkmalı. Bilgisayar oyunlarını sanal alemi seven herkes bayılacak yazarın dili çok akıcı gereksiz sıkmaları, olayları uzatmaları yok. Mekan ve kişileri o kadar iyi anlatmış ki içindesiniz kitabın. Puan kırmamın tek sebebi sonunu tahmin etmem oldu bana göre bariz belliydi hacker ın kim olduğu ve bu önemli birşey bu yüzden iki puan kırdım. Affet beni Marie lu :)