Bilimkurgu ve distopya tarzı bir kitaptı kendileri... yazarın akıcı bir dili var bir günde bitirilecek bir kitap ve başkarakterimiz güçlü zeki bir kız. Cinsiyetçilik olarak algılanmasın ama ben güçlü kadın karakterleri çok seviyorum ve bu kitabı beğenmemin en önemli ayrıntılarından birisi bu oldu. Puan kırmamın tek sebebi yine çok bariz belli olan birşeyler olmasıydı fazla kitap okumaktan belkide ama yinede tahmin edilebilir bir olaydı bence ama yinede sonu içimi burktu tabiki
ParazitJessica Shirvington · Yabancı Yayınları · 2016371 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz çocuk kitabı tarzı fakat her insanın çocukluğunda kalbini kıran bir arkadaşı vardır. Ben bu kitabı okurken hep gözlerim doldu çünkü benden önce ergenliğe girince eğlence anlayışı sevdiği şeyler değiştiği için benden başkalarıylada arkadaş olan ilk göz ağrım kankamı kaybetmiştim. Sanırım hepimizin var böyle arkadaşları gerçekten bir solukta okudum kitabı bitirmedende başından kalkmadım beni fazlasıyla etkiledi
Fazla bilindik bir distopya tarzı olmasına rağmen kurucunun kızı & devrimin kızı gerçekten sıkmadan okutuyor ben kurucunun kızını daha fazla sevdim beklentim pek yoktu ve güzel olması beni baya tatmin etti fakat devrimin kızı yani 2.kitapta beklentim yüksek olduğu için tam beğenemedim gibi ilk kitapta baş karakterlerin arasındaki o çekingenlik hoşlantı çok hoşuma gitti bir kızın üzerinde ki bu denli baskı... Allah dünyamızı distopyalardan korusun aminnnn :)