‘Çok seviyorsun değil mi?’ diye sordu.
‘Evet’ dedim, ‘milyarlarca hem de. İlk insandan bu yana evrende biriktirilmiş tüm sevgi kadar, o sevginin tek mirasçısı gibi. Acısını da aynı şekilde çekiyorum. İçimdeki aşkın acısıyla birlikte, bütün insanlığın acılarını da duyuyorum içimde. Ayaklarım yere basarak, adım adım acıyarak seviyorum.’