f4

O zaman bunun anlamı neydi? Neden? Olamaz. Hayat o kadar anlamsız ve korkunç olamaz! Yoksa olabilir mi? Eğer hayat o kadar anlamsız ve kötüyse, neden ölemliyiz? Neden acı içinde ölmek zorundayız? Bir şeyler yanlış.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Reklam
Artık sakinim, kalbim hafifledi, fakat önceden, yani ben gençken incinirdim.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Vahşetin sabrı vardır; inatçı, yorulmak bilmez ve hayatın kendisi kadar daimi bir sabır. Sonsuz saatler boyunca örümceği ağında, yılanı kendi sarmalında, panteri kendi pususunda tutan sabır. Bu sabır, özellikle kanlı canlı yiyeceğini avlarken hayata ait olan bir sabırdır.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Ama hayallerin bir anlamı yoktur
Sayfa 75·Kitabı okudu