O zaman bunun anlamı neydi? Neden? Olamaz. Hayat o kadar anlamsız ve korkunç olamaz! Yoksa olabilir mi? Eğer hayat o kadar anlamsız ve kötüyse, neden ölemliyiz? Neden acı içinde ölmek zorundayız? Bir şeyler yanlış.
Vahşetin sabrı vardır; inatçı, yorulmak bilmez ve hayatın kendisi kadar daimi bir sabır. Sonsuz saatler boyunca örümceği ağında, yılanı kendi sarmalında, panteri kendi pususunda tutan sabır. Bu sabır, özellikle kanlı canlı yiyeceğini avlarken hayata ait olan bir sabırdır.