Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bunun bedelini yine kendisi ödüyordu. Bunun tek acıklı yönü vardı, o da kişinin tek bir hata için sıklıkla, hatta sürekli bedel ödemek zorunda olmasıydı. Kader denen şey, insanoğluyla yaptığı alışverişlerde alacak defterini asla kapatmıyordu.