ay kesinlikle ilk kitaptan cokkkkkkkkkkkkkkkkkk daha güzeldi. karakterler oturmustu gerci ilk bolum bi ne alaka? bu tepki neydi simdi yapsa da tuzu biberi yani o drami kullanmaktan vazgectigi belli iyi ki oyle de oldu bence. onun dısında eglenceli ve tanrılarla olan tarafı super hosuma gidiyor sonuna kadar okuyacağım bir seri oldu BU MACERADA VARIM.
Ateşin NefesiAmanda Bouchet · Yabancı Yayınları · 2022637 okunma
Seni artık büyülü bir iple tutmuyor olabilirim ama gitmene asla izin vermeyeceğim ve seni asla bırakmayacağım. Seni güvende ve yanımda tutmak için yaratıklara, tanrılara ve korkunç acımasız kraliçelere meydan okurum. Seni kollarımda tutmak ve kalbinin atışını benimkinin üzerinde hissetmek için Olympos Dağı’nı yerinden oynatırım. Sen benim ruhumsun ve evet, senin için savaşacağım ve son nefesimi verene kadar seni koruyacağım.