Gerçekten yaşanan korkuyu çok iyi okura geçirmiş Zweig yine. Kısa bi kitap 40. sayfadan sonrası extra akıcıydı bir okunuşta bitebilir. Zweig'a başlamak için Korku'yu ya da Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu'nu önerebilirim. Zevkle okuduğum yazarlardan,özlemişim Zweig okumayı
Spoiler_
Fritz'in affediş tarzı mı desem yoksa merhameti mi desem bilemedim ama gerçekten duygulandırdı
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ahmet Ümit'ten okuduğum ilk kitap. Akıcıydı kısa kısa cinayet öykülerinden oluşuyor, uzun zamandır polisiye okumuyordum ısındırdı baya. Agatha Christie ile devam edicem polisiye serüvenine
Spoiler_
En şaşırdığım hikaye gay mahalle abisi oldu :D Hapse girmek umrunda değil adam mahalleliye rezil olmayayım telaşında.
Hikayeler genel olarak güzel ama tek bir olay örgüsü olan bi kitap daha zevkli olur çünkü her olay çok hızlı çözüldüğü için gerçekçiliğini yitiriyor. Bir de Agatha bölümü daha uzun olsaydı keşke :(
10/10. Bir saatte biten akıcı ve çok etkileyici bir kitap. Okuyun okutturun sıkılmazsınız çerezlik hoş bi hikayeydi.Mitolojik ögeler, eski tablet alıntıları ve aşk öyküsü sevenlerin beğeneceğine eminim. Ahmet Ümit'ten okuduğum 2.kitaptı yazım dili hoşmuş
Spoiler_
Sürekli bir umutla bekleyip gerçekleşemeden ölmek miydi acaba lanetiniz,yoksa ruhlarınız kavuştu mu bilmiyorum ama gerçekten etkilendim kitaptan.
Yaşadıkları aşk mı suç mu ikilemde kaldığım bi hikayeydi