Bunların bir anlamı yoktu belki , hayaletlerinde olmadığı gibi..Sonunda hep iyiler kazanmaz.Bazen kötüler de cezasız kurtulurlar.İlahi adelet bile eninde sonunda insan için bir avuntuydu, yaşamın ötesinde de sevapların ve günahların tartılacağı bir terazi falan yoktu belki de..
Her inançlı kişinin ilk tepkisi de buydu zaten, günlük hayattaki korkunç şeylere tanrısal
bir anlam yüklemek..Bahanesize bir bahane, inanmaya inandırıcı bir neden.