ali sahin

ali sahin
@fadev1967
Doğa fotoğrafçısı Hayvan dostu Amatör organik tarımcı ...
mücadelenin kalbindeyim..Kavgamızın şehri İstanbul ..
288 okur puanı
Kasım 2015 tarihinde katıldı
Yaşasın 1 Mayıs 1880 ler den günümüze işçiler insanca yaşam mucadelesine devam ediyor. İnsanın insan tarafından vahşice sömürüldüğü bu kapitalist kokuşmuş düzende işçiler birlik beraberlik ve dayanışma gününde sorunlarını haykırmak istiyor. ama 1 mayıs Alanı yani Taksim meydanı sadece işçilere kapalı. taksim yolunda , 1 mayısın mücadelesini veren leri selamlıyorum.Taksim mayıs alanı Şanlı gezi direnişimizinde merkezidir bu yanıyla bile cok önem arz etmektedir. mayısın taksimde kutlanması hükümeti korkutuyor bizlerde bu korktukları taksimi savunmaya devam edicez HER YER TAKSİM HER YER DİRENİŞ BİJİ YEK GULAN
1 Mayıs İşçi ve Emekçi Bayramı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
son dönemde özellikle kargo sektöründe cok kötü çalışma koşullarına karşın başta trend yol kurye işçileri peşinden diğer işçiler en sonda yurtiçi kargo kuryeleri ve yemeksepeti kuryeleri kendilerine verilen düşük zamları protesto edip kontak kapattılar işçi sınıfımızın ekmek kavgasını 1000k okuru bir emekçi olarak sonuna kadar destekliyorum romanlarda yazan işçi sınıfının ekmek kavgası günümüzde tüm canlılıgı ile yaşanıyor direnen ekmeği için onuru için direnen tüm emekçilerin yanındayız<
İnsan
Bu gun İzmirimizin düşman isgalinden kurtuluşunun 99. Yili.Bir kisim seratci deli " keske yunan galip gelseydi" desede emperyalistler geldikleri gibi def edildiler gittiler ..
Multeci konusunda son donem 1000 k icinde gereksiz bir tartisma ortami basladi bazi dinci cumhuriyeti laikligi istemeyen seratcilar afganistanda Abd ve ab emperylaizmi faliyet gosterenlerin ülkemize gelmesine tum ortadoguda ki bu amerka icin hizmet edenlerin ulkemize gelmesine sempati ile bakiyorlar. 1. Tum dunya halklari kardestir 2 Her ulusu kendi kaderini tayin hakkina sahiptir. 3 her ulus bagimsizlik mucadelesini verip emperyalizmi kendi ulkesinden kovmalidir tipku Kuba gibi Vietnam hibi kore gibi .. Son donem afganistandan ulkemize gelenleri bu yukarda yazdigim cevreler buyuk bir memnuniyetle karsilamaktalar ve gelenlere multeci demekteler bir kere gelenler doğal afgan vatandaslari degil. Yanlarindan sudan baska hic bir sey yok cocuk yok es yok coluk yok gelenlerin tamamina yakini afganistan daki abd nin devsirdigi askeri milis gucler abd afganistani yeni kopegi talibana pazarladigi icin emek verdigi hazirladigi bu gucu gecici olarak bizim hukumete emir vererek Turkiyeye yolladi. Akapede iktidarinin devami icin bu emri kabul etti ve uyguladi sayilari yuzbinleri bulan bu askeri silahsizlandirilmis yada biz oyle biliyoruz gucler kevgire cevrilen hudutlardan ellerini kollarini sallayarak giris yaptilar yapiyorlar. bu askeri milisleri hic kimse engellemedi emir buyuk yerden bu ulkenin iscisine emekcisine cok gorulen paralar yandas sirketlere yandas mutaitlere aktigi gibi simdide bu afgan askeri guclerine aktariliyor iş hal boyleyken buna karsi cikildigi icin bu arap sevdalisi curumus bitmis ummet anlayisina karsi elestri yapildiginda bu.malumlar olayi carpitarak işi irkci boyuta tasiyip demogoji yapiyorlar.Bu gelen güçlerin ulkemizde yasatılmak istenen olasi bir ic kargasa da kullanilmayacaginin da garantisi yok. Aksine boyle guclu bir endise de var
insanların içindeyim seviyorum insanları hareketi seviyorum düşünceyi seviyorum kavgamı... kavgamı seviyorum sen kavgamın içinde bir insansın sevgilim seni seviyorum aydınlığın içindeyim seviyorum aydınlığı paylaşmayı seviyorum eşitliği seviyorum kavgamı... kavgamı seviyorum söz: nazım hikmet