“Gençlik zaten güzeldir, güzelleştirilmeye ihtiyacı yoktur: Hayatın kendisi her zaman acılarla doludur, güçlü taraf her zaman sönük olanı baskılar ve melankolinin o tatlı havasını sinsice emer. İşte bu yüzden gençler her zaman hayatın zorluklarına karşı, güçlü ve dirayetli olmaları gerekir ve acılar içinde kıvranan ruhlara dokunabilmelidirler.”
"Fakat bu mümkün olabilir miydi? Bir gün çok genç görünürken ertesi gün bu kadar yaşlı görünebilir miydi bir insan? Bir ruhun içinde sadece sözlerle bir insanı onlarca yıl gençleştirebilecek bir güç var mıydı?"