Onu hâlâ seviyordum, o benim için çok değerliydi ama ona olan güvenim kırılmıştı bir kere. Bugün olmasa bile, bir gün bu ilişkinin biteceğini nihayet anlamış ve bunu kabul etmiştim. Büyü bozulmuştu artık. Onu kaybetmek, eskisi kadar korkutmuyordu beni. Ben onu terk etmeye hazırlanırken yine o erken davrandı ve bırakıp gitti beni. Siz, onu kaybedeceğimi çok önceden biliyormuş gibi, beni onsuzluğa hazırladınız. Onun ölümüne değil ama o olmadan yaşamaya hazırdım ben. Ona aslında teşekkür borçluyum. Bana sevmeyi, sevilmeyi öğretti ve daha da önemlisi sizinle, onun sayesinde tanıştım.”
Merhaba arkadaşlar, online olarak kitap okuyabilecegim bir uygulama arıyorum. Daha önce kullandıklarım aktif değil. Önerebileceğiniz bir uygulama ya da site var mı?